Το καλοκαίρι έχει μπει εδώ και μερικές βδομάδες, ασχέτως αν μέχρι στιγμής δεν το έχουμε νιώσει στο πετσί μας. Ο ερχομός του καλοκαιριού σηματοδότησε και την έναρξη της E3 2017 καθώς και την κυκλοφορία πολυαναμενόμενων τίτλων όπως το TEKKEN 7 και του Mirage: Arcane Warfare. Όσο προετοιμαζόμασταν για αυτά τα παιχνίδια αλλά και για το συνέδριο, οι διάφορες μικρές εταιρείες δεν κάθονταν αλλά φρόντιζαν να προωθήσουν τα παιχνίδια τους και να τα δημοσιεύσουν όσο πιο γρήγορα γινόταν στο ανυπόμονο κοινό τους. Μια από τις κυκλοφορίες αυτές ήταν και το Wonder Boy: The Dragon’s Trap από την Lizardcube.

To Wonder Boy: The Dragon’s Trap είναι ένας νέος τίτλος από τη Lizardcube και την dotEmu και αποτελεί ένα remake του Wonder Boy III: The Dragon’s Trap, ενός παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 1989 από την Westone Bit Entertainment και την SEGA. Ως ένα 2D Platformer και πόσο μάλλον ένα remake, το Dragon’s Trap επιστρέφει με ανανεωμένα γραφικά φτιαγμένα στο χέρι, ανανεωμένα μουσικά κομμάτια και μια γοητεία που λίγα παιχνίδια έχουν στις μέρες μας.

Οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας, ο Hu-man και η Hu-girl είναι πολεμιστές σε έναν φανταστικό κόσμο γεμάτο δράκους και τέρατα. Μια μέρα όπου ο ήρωάς μας πήγε αντιμετώπισε και νίκησε τον Meka-Dragon, έναν μηχανικό δράκο που απειλούσε την ισορροπία του κόσμου, προσβλήθηκε από μια κατάρα που τον μεταμόρφωσε σε έναν μικρό δράκο. Αφού δραπέτευσε από το φλεγούμενο κάστρο, ο Hu-man ξεκίνησε μια νέα περιπέτεια προκειμένου να βρει το Salamander Cross, ένα αντικείμενο ικανό να λύσει κάθε είδους κατάρα.

Στην αναζήτησή μας θα αντιμετωπίσουμε κάθε λογής πλάσματα και αφεντικά. Θα μετατραπούμε σε σαύρες, ποντίκια, πιράνχα, λιοντάρια και αετούς ενώ παράλληλα θα εξερευνήσουμε το μαγικό βασίλειο για την εύρεση θυσαυρών, όπλων, πανοπλιών και του Σταυρού που θα μας επαναφέρει στην ανθρώπινή μας μορφή.

Το Remake του Dragon’s Trap βασίζεται για άλλη μια φορά στο κλασσικό του gameplay χωρίς να επιχειρεί καινοτομίες ή κάτι αισθητά διαφορετικό. Όπως είπαμε, είναι ένα 2D platformer με στοιχεία RPG αφού ο χαρακτήρας μας μπορεί να αγοράσει φίλτρα, όπλα και πανοπλίες και να τα συνδιάσει προς όφελός του. Στην αρχή θα πρέπει να εξοικειωθούμε με τα μοτίβα επίθεσης των εχθρών μας, στοιχείο σημαντικό αν επιθυμούμε την επιβίωσή μας σε κάθε επίπεδο. Μην ξεχνάμε πως ως ένα παλιό παιχνίδι, η ποικιλία των εχθρών δεν περιορίζεται μόνο στα διαφορετικά σχέδια αλλά και στα διαφορετικά χρώματα. Διαφορετικό χρώμα σημαίνει πως θα χρειαστεί να χτυπήσουμε περισσότερες φορές για να σκοτώσουμε το εκάστοτε τέρας.

Πέρα από τα παραπάνω βασικά χαρακτηριστικά θα εντοπίσουμε και στοιχεία από Metroidvanias. Όσο σκοτώνουμε τους αρχηγούς, αποκτούμε την μορφή τους. Κάθε μορφή μας διευκολύνει και διαφορετικά. Για παράδειγμα, αν μεταμορφωθούμε σε ποντίκι θα έχουμε την δυνατότητα να σκαρφαλώνουμε σε τοίχους και οροφές, αν γίνουμε λιοντάρι θα κρατάμε ένα τεράστιο σπαθί ενώ ως αετοί θα σκίζουμε τους αιθέρες.

Κάτι που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η ευκολία με την οποία μπορούμε να αλλάξουμε από τα σύγχρονα, υψηλής ανάλυσης γραφικά στα παραδοσιακά pixelated. Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούμε να μεταβούμε στην παλιά εποχή και να παίζουμε με τα πρωτότυπα γραφικά και με άλλο κουμπί αλλάζουμε τον τύπο μουσικής από ενορχηστρωμένο σε ψηφιακό bit. Η ευκολία που δίνεται σε πιο παραδοσιακούς παίχτες να απολαύσουν έναν ανανεωμένο τίτλο είναι μια προσθήκη που αξίζει αναφοράς και θα ήταν καλό να υπάρχει και σε άλλα remakes παρόμοιου τύπου.

Τα γραφικά είναι πανέμορφα και ελκυστικά. Τα σχέδια των χαρακτήρων αλλά και των επιπέδων έχουν γίνει με μεγάλη προσοχή και οι κινήσεις φαντάζουν να βγήκαν από ταινία κινουμένων σχεδίων. Προφανώς, η απλότητα – που ταυτοχρόνως περιβάλλεται από περιπλοκότητα – δεν καταπονεί τον υπολογιστή μας μιας και η απόδοση είναι αρκετά καλή ακόμα και σε συστήματα με βασικές κάρτες γραφικών. Βέβαια, όταν χρησιμοποιούμε ως βάση ένα παιχνίδι με pixelated γραφικά και μεγάλα hitboxes λογικό είναι να δούμε αυτά τα στοιχεία να μεταφέρονται και στο αντίστοιχο remake. Εκεί που νομίζουμε ότι είμαστε ασφαλείς, ξαφνικά θα δούμε την ζωή μας να μειώνεται και εμάς να ψάχνουμε την αιτία.

Σε γενικές γραμμές, το Wonder Boy: The Dragon’s Trap είναι ένα remake που θα μας γοητεύσει και θα μας αιχμαλωτίσει από το πρώτο λεπτό. Η Lizardcube έκανε πολλές αισθητές και αξιοσημείωτες αλλαγες σε ένα κλασσικό αλλά ξεχασμένο τίτλο. Διασκέδασα αρκετά μέσα στις 7 ώρες του playthrough και παρά τα προβλήματα των hitboxes και του grinding για την αγορά των απαραίτητων ατυχημένων, το σύστημα μάχης και η εξερεύνηση παραμένουν ευχάριστα. Ελπίζουμε η μικρή ομάδα να αξιοποιήσει το ταλέντο της και να μας φέρενι κάτι μοναδικό και καινούργιο.

Η παροχή του Review Code ήταν μια ευγενική χορηγία της εκδότριας εταιρείας dotEmu.

Wonder Boy: The Dragon's Trap - PC Review
ΙΣΤΟΡΙΑ7
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ9
ΑΠΟΔΟΣΗ9
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7
ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ7
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πανέμορφα, καθαρά σχέδια και γραφικά
  • Υψηλής ποιότητας gameplay
  • Πιστό στις ρίζες του
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Αναξιόπιστα hitboxes
  • "Σκαμπανέβασμα" στο επίπεδο δυσκολίας
8Πολύ καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0