directx12

H Futuremark κυκλοφόρησε το πρώτο test στο 3DMark το οποίο επιτρέπει στους PC Gamers να μετρήσουν τις διαφορές μεταξύ DX11, Mantle και DX12. Με βάση αυτό το test οι χρήστες θα καταλάβουν πάνω κάτω πόσο μεγάλη βελτίωση επιδόσεων μπορούν να περιμένουν με την χρήση του DirectX 12 σε CPU bound σενάρια.

Το API Overhead Feature Test του 3DMark είναι διαθέσιμο στην τελευταία έκδοση του 3DMark Advanced Edition και του 3DMark Professional Edition.

Η Futuremark είπε:

“The 3DMark API Overhead feature test measures API performance by making a steadily increasing number of draw calls. The result of the test is the maximum number of draw calls per second achieved by each API before the frame rate drops below 30 fps.”

Το DX12 benchmark χρειάζεται απαραίτητα την Windows 10 Technical Preview έκδοση 10041 ή ανώτερη, 4GB ram και μια κάρτα γραφικών η οποία υποστηρίζει DirectX 11 με 1GB VRAM.

Όσοι το δοκιμάσουν θα θέλαμε να δούμε τις πρώτες εντυπώσεις στα comments. Ευχαριστούμε το DSOG για την ενημέρωση.