Κάθε νέο για το DirectX 12 είναι και ένα κερασάκι στην τούρτα. Αυτήν την φορά τα νέα από την Microsoft έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις multi-gpu δυνατότητες του νέου API.

3730.multiadapter_2D00_dx12_2D00_ue4_2D00_2[1]

Μέχρι τώρα ξέρουμε λίγο πολύ τι πρόκειται να φέρει το DirectX 12, επίσης ξέρουμε ότι θα αλλάξει τελείως ο τρόπος λειτουργίας των Multi-GPU εφαρμογών. Αυτό που μάθαμε σήμερα όμως είναι ότι το DirectX 12 θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την Intergrated κάρτα γραφικών μαζί με την αυτόνομη για να μας δώσει περισσότερο performance.

Αρκετοί από εμάς έχουμε chips της Intel ή της AMD τα οποία παρέχουν ενσωματωμένες κάρτες γραφικών, φυσικά αυτά τα GPUs απλά κάθονται idle από την στιγμή που έχουμε αυτόνομες κάρτες γραφικών να κάνουν την δουλειά. Οι DirectX 12 εφαρμογές θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και αυτά τα μικρά GPUs ταυτόχρονα, αν και εφόσον η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα.

Πως θα χρησιμοποιούνται; Μπορεί το βασικό μας GPU να αναλαμβάνει το rendering της εικόνας και το intergrated να αναλαμβάνει το post processing. Μέσα στο post processing θα μπορούσαμε να βάλουμε και κάποιες μορφές AA όπως το FXAA. Με αυτόν τον τρόπο τα 2 GPUs έχουν διαφορετικές δουλειές και συνεργάζονται για να δώσουν ένα πιο αποδοτικό αποτέλεσμα.

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε αν όντως αυτή η λειτουργία θα υποστηριχτεί από τους developers, αν βγάλουμε από το μυαλό μας τα αδύναμα chips των CPUs και βάλουμε μέσα στο παιχνίδι mid-range αυτόνομες κάρτες γραφικών σε συνεργασία με την κεντρική high end τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα εντυπωσιακά.

  • 8owras

    8a doume pragmata kai 8amata se ligo kairo!!!!