To Darkfall Unholy Wars, το ελληνικό MMORPG από την Aventurine S.A., έκλεισε τους Servers του την περασμένη Κυριακή 28 Μαίου 2016. Σύμφωνα με ανακοίνωση από τον πρόεδρο της εταιρείας, Zad Medawhi, το Darkfall Unholy Wars διακόπτει επ’αόριστων τις υπηρεσίες του. Η ανακοίνωση αυτή έγινε από τον ίδιο μέσα από τα επίσημα Forum του παιχνιδιού:

Dear friends,

We have been involved with Darkfall for over 13 years now and it is our hope that we will be able to continue well into the future with your support. Unfortunately, and against our best efforts, the conditions in Greece have caught up with us and do not allow us to continue operating the game as we have been so far.

We hope that the disruption of Darkfall Unholy Wars service is temporary and that we will be back soon in a more sustainable format. We apologize for the inconvenience to all that are affected.

Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη μιας και η κατάσταση στην οποία βρισκόταν το ελληνικό MMORPG μπορεί να χαρακτηριστεί ως τραγική. Ο κόσμος του Agon φάνταζε «έρημη Γη» και μόνο οι πιο φανατικοί παίχτες συνέχιζαν την υποστήριξη.

To Darkfall Unholy Wars ήταν το δεύτερο MMORPG της Aventurine, με το Darkfall Online να προηγείται. Η κυκλοφορία του DFO (DarkFall Online) έγινε τον Φεβρουάριο του 2009 και αποτέλεσε ένα δυνατό ξεκίνημα μιας και το παιχνίδι αυτό προσέκλυσε ένα μεγάλο αριθμό παιχτών αφού πρόσφερε μηχανισμούς και gameplay που τότε ήταν αρκετά δυσεύρετα. Πιο συγκεκριμένα, το Darkfall εστίαζε στις μάχες μεταξύ παιχτών (PvP) αλλά και σε πολιορκίες πόλεων μεταξύ των Player-created Clans. Επιπλέον, η ανάπτυξη του χαρακτήρα μας γινόταν μέσω Skill-based ικανοτήτων και απόκτησης εμπειρίας και δεν υπήρχαν κλάσεις, με αποτέλεσμα να δημιουργούμε συνδιασμούς ικανοτήτων που ταίριαζαν στο playstyle μας.

Όλα τα παραπάνω ήρθαν να αλλάξουν με την διακοπή του Darkfall Online και με την ανάπτυξη του Unholy Wars. Τον Απρίλιο του 2013 έγινε το λανσάρισμα του DFUW μέσω ξεχωριστού Client αλλά και στο Steam, και μόλις έναν χρόνο μετά το κλείσιμο του DFO. Η βεβιασμένη κυκλοφορία, που έγινε λόγω συμφωνίας μεταξύ των Aventurine και MGame για το λανσάρισμα του παιχνιδιού σε Κορέα και Ιαπωνία, έφερε και διάφορα ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως μείωση στις συνδρομές, πολλά bugs και glitches και αναδιοργανώσεις στο ανθρώπινο δυναμικό. Χρειάστηκαν πολλοί μήνες για να διορθωθούν πολλά από τα προβλήματα που απωθούσαν ολοένα και περισσότερους παίχτες.

Έχοντας ζήσει από πρώτο χέρι την ανάπτυξη του DFUW μπορώ με ασφάλεια να πω πως υποστηριζόταν από ένα δυνατό Development Team και ήταν ένας πολλά υποσχόμενος τίτλος. Πολλά από τα μέλη της, συνεχίζουν την πορεία τους στο χώρο με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την Toka Loka Games, ομάδας αποτελούμενης από ένα μεγάλο κομμάτι της Aventurine.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Darkfall Unholy Wars μπορείτε να διαβάσετε το αντίστοιχο Review μας, και αν αναρωτιέστε πως πέρασα όσο δούλευα στην εν λόγω εταιρεία, υπάρχει ένα άρθρο που ίσως σας ενδιαφέρει.