Τα βιντεοπαιχνίδια είναι αναμφισβήτητα μια από τις πιο κερδοφόρες μορφές ψυχαγωγίας στον κόσμο. Μέχρι πρόσφατα, είδαμε χιλιάδες παιχνίδια να αναπτύσσονται απο μικρές και μεγάλες ομάδες και να καταφέρουν να μαζεύουν εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στο 2016. Πιο συγκεκριμένα, την χρονιά που μας πέρασε, είδαμε πάνω από 4,000 τίτλους να κυκλοφορούν μόνο στο Steam και να συγκεντρώνουν δισεκατομμύρια δολάρια σε συνολικά έσοδα.

Τώρα όμως, μια νέα είδηση κάνει την εμφάνισή της από τον Daniel Ahmad, έναν αναλυτή της Niko Partners. Ο Ahmad διαπίστωσε χθες μια αύξηση στις κυκλοφορίες του Steam και αναμένει πως αυτές θα ξεπεράσουν τις 6,000 μέχρι το τέλος του χρόνου:

 

Όλα δείχνουν πως δεν υπάρχει σταματημός στις νέες κυκλοφορίες, κάτι που δεν είναι πάντα θετικό. Η πλειοψηφία των νέων παιχνιδιών είναι έραγ που προέρχονται από αρχάριες ομάδες ή ιδιώτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα και ψάχνουν κάποιου είδους αναγνώριση. Πρόσφατα είδαμε το κλείσιμο μιας μκρής ομάδας με δεδάδες παιχνίδια στο Steam τα οποία όμως αποτελούσαν είτε «bloatware«, είτε φθηνές αντιγραφές από άλλα παιχνίδια.

Η καταγεγραμμένη αύξηση έρχεται αμέσως μετά την αντικατάσταση του Steam GreenLight από το Steam Direct. Κατά την διάρκεια των πρώτων δύο μηνών ζωής του Steam Direct, ο αριθμός των παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν διπλασιάστηκε. Έτσι, το Steam Direct, που υποτίθεται ότι ήταν η λύση στο πρόβλημα, απέτυχε να μειώσει τα νούμερα και εξακολουθεί να δημιουργεί ανησυχίες στην Valve για το άμεσο μέλλον.