Μεταξύ άλλων, ένας από τους λόγους που έχουμε επιλέξει την πλατφόρμα PC για να περνάμε την gaming ώρα μας είναι η ελευθερία επιλογών που μας προσφέρει. Είναι πραγματικά απίστευτο το τι μπορεί να καταφέρει κανείς πειράζοντας μόνο τις παραμέτρους σε ένα μικρό αρχείο. Με μερικές αλλαγές που θα παρουσιάσω παρακάτω, μπορείτε και εσείς να κάνετε τo Alien: Isolation ένα αρκετά πιο όμορφο παιχνίδι. Oι συγκεκριμένες αλλαγές έχουν παρουσιαστεί και δοκιμαστεί από την κοινότητα της ιστοσελίδας incgamers.com

Σημείωση: Οι μετατροπές αυτές απευθύνονται σε πιο εξειδικευμένους χρήστες. Σιγουρευτείτε ότι έχετε κρατήσει backup από οτιδήποτε αρχεία πρόκειται να πειράξετε.

8K/4K σκιές

Η πρώτη αλλαγή έχει να κάνει με την ανάλυση των σκιών του παιχνιδιού. Για να ξεκλειδώσετε 4K/8K σκιές βρείτε το αρχείο /DATA/ENGINE_SETTINGS.XML στον φάκελο εγκατάστασης του Alien: Isolation και αλλάξτε τις παραμέτρους σε:
[symple_box color=»blue» text_align=»left» width=»100%» float=»none»]
<Setting name=”ShadowMapResolution”>
<!– resolution in pixels. –>
<Quality name=”1K” int=”1024″ precedence=”1″/>
<Quality name=”2K” int=”2048″ precedence=”2″/>
<Quality name=”4K” int=”4096″ precedence=”3″/>
<Quality name=”8K” int=”8192″ precedence=”4″>
<DefaultRequirements>
<WindowsExperienceIndex type=”GPU” value=”7.6″/>
</DefaultRequirements>
</Quality>
</Setting>
[/symple_box]

Όπως βλέπετε από κάτω, οι διαφορές είναι μεν μικρές αλλά αισθητές.

 

Enhanced Planar Reflections

Στο ίδιο αρχείο, το συγκεκριμένο tweak επηρεάζει τις αντανακλάσεις και κακά τα ψέματα, τις κάνει απίστευτες. Το πάτωμα φαίνεται λες και σφουγγαρίστηκε μόλις πριν λίγο.

[symple_box color=»blue» text_align=»left» width=»100%» float=»none»]
<Setting name=”Planar Reflections”>
<Quality name=”Off” int=”0″ precedence=”1″/>
<Quality name=”High” int=”3″ precedence=”2″/>
<Quality name=”Very High” int=”6″ precedence=”3″/>
<Quality name=”Ultra” int=”9″ precedence=”4″/>
</Setting>
[/symple_box]

LOD

Σίγουρα όλοι έχετε δει πως λειτουργεί το level of detail σε διάφορα παιχνίδια. Τα γραφικά συνήθως χαμηλώνουν σε ποιότητα ανάλογα με την απόσταση που χωρίζει τον παίκτη από αυτά, για την εξοικονόμηση πόρων. Το συγκεκριμένο feature είναι πολύ αισθητό στα χαμηλά settings. H degrading αυτό μπορεί να αλλάξει με την εξής μείωση.

[symple_box color=»blue» text_align=»left» width=»100%» float=»none»]
<Setting name=”Level of Detail”>
<Quality name=”Ultra” float=”2.0″ precedence=”4″/>
<Quality name=”High” float=”1.75″ precedence=”3″/>
<Quality name=”Medium” float=”1.5″ precedence=”2″/>
<Quality name=”Low” float=”1.0″ precedence=”1″/>
</Setting>
[/symple_box]

Mερικά videos για να πάρετε μια ιδέα, EYECANDY!

  • Galilaios

    Ωπ δεν τα ήξερα αυτά!!