H Bluehole Studio λάνσαρε την πρώτη ενημέρωση για το PlayerUnknown’s Battlegrounds μετά την επίσημη κυκλοφορία του. Σύμφωνα με την λίστα των αλλαγών, οι παίχτες θα μπορούν να δουν ποιος και από που τους σκότωσε, τρία λεπτά πριν το θάνατό τους. Επιπλέον, η εταιρεία επιδιόρθωσε μερικά προβλήματα στην εμφάνιση μερικών κτηρίων στο χάρτη του Miramar, και κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής των Replays που για κάποιον λόγο μας οδηγούσαν στην οθόνη του Lobby.

Πέρα από τα παραπάνω, στον τομέα του gameplay έχουμε την επιδιόρθωση σφαλμάτων που αφορούσαν πτώσεις παιχτών από χαμηλά υψώματα οι οποίες οδηγούσαν στον θάνατό τουςε, καθώς και το γεγονός ότι οι σφαίρες δεν τρυπούσαν και τις δυο μεριές ενός φράχτη. Τέλος, αντιμετωπίστηκαν προβλήματα στην συνδεσιμότητα και στο bottleneck που παρατηρήθηκε με την κυκλοφορία του τίτλου.

Το Patch 1.01 του PlayerUnknown’s Battlegrounds ανέρχεται στα 1GB. Η λίστα των αλλαγών δίνεται παρακάτω:

PlayerUnknown’s Battlegrounds PC Patch #1 Release Notes:

World
  • Changed the map selection ratio to be equal for Erangel and Miramar.
Replays
  • Adjusted replay system so that players can only view game replays from 3 minutes after death. 
    • This is to prevent sharing opponent’s positions to surviving teammates immediately after death.
Bug Fixes
  • Fixed the issue where some buildings and objects were not marked on the Miramar world map. 
  • Reduced occurrences of the issue where replays occasionally crashed back to the lobby screen.
    • On restarting a replay, it will continue where last viewed.
  • Fixed the issue where the beginning of the Death Cam and replay was missing. 
  • Fixed the issue where players couldn’t earn BP. 
    • We will update with a compensation plan soon.
  • Fixed the issue where players could die unexpectedly from fall damage. 
  • Fixed the issue where bullets couldn’t penetrate particular fences from both sides.