Ο CEO της Stardock, Brad Wardell, μοιράστηκε κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το επερχόμενο DirectX 12 API της Microsoft. Όπως όλοι ξέρουμε το νέο DX12 θα είναι ενσωματωμένο μαζί με τα νέα Windows 10, και θα είναι το πρώτο το οποίο θα κάνει ουσιαστική χρήση των πολλαπλών πυρήνων ενός επεξεργαστή.

Αυτό όμως είναι κάτι το οποίο το γνωρίζαμε. Ο Brad Wardell έγραψε για τον ενθουσιασμό του στο blog του, και μάλιστα ισχυρίστηκε ότι αποσπάσματα από την μάχη στο Helms Deep του LOTR μπορούν να απεικονιστούν σε πραγματικό χρόνο χάρη στο DX12.

Συγκεκριμένα ο Wardell είπε:

Αυτό που στην ουσία γίνεται στις μέρες μας στα παιχνίδια, είναι η απεικόνιση(render) μιας εικόνας και στην συνέχεια προσθέτουμε τα εφέ. Στο DX12/Mantle τα παιχνίδια θα απεικονίζονται με τον τρόπο που γινόταν παλαιά το CGI. Με μια καινούρια GPU+CPU και το DX12 θα μπορούσαμε ακόμα και να απεικονίσουμε αποσπάσματα από σκηνές της μάχης στο Helms Deep του LOTR σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό βέβαια ακούγεται αρκετά ουτοπικό. Στην ουσία είναι απλά ενθουσιασμός για το νέο DX12. Αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο η Stardock και η Microsoft θα μπορούσαν να δώσουν στην δημοσιότητα ένα demo για να υποστηρίξουν αυτούς τους ισχυρισμούς. Και παρόλο που το demo της Stardock δείχνει τα οφέλη του Mantle, απέχει πολύ από το να απεικονίζει σε πραγματικό χρόνο CGI γραφικά.

Ο Wardell έδωσε στην δημοσιότητα και κάποιες φωτογραφίες όπου αναδεικνύουν τα προτερήματα του DX12:

Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν οι Developers θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν, αυτού του χαμηλού-κώδικα API (DX12/Mantle), έτσι ώστε όχι μόνο να δώσουν ένα μεγάλο performance boost, αλλά και να αναπτύξουν περαιτέρω την ποιότητα των γραφικών.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η Nitrous, η Unreal Engine 4, η CRYENGINE και η Frostbite θα υποστηρίζουν το DX12!

ΠΗΓΗ