H Nvidia κοιτάει την ψηφιακή πραγματικότητα «στα μάτια» με την νέα της πλατφόρμα για το Oculus Rift, που ονομάζεται VR Direct. To νέο αυτό σύστημα θα μειώνει το latency και θα φέρει νέες τεχνολογίες όπως VR SLI, VR Downscaled Resolutions για τους χρήστες με 4K οθόνες, MFAA – ενός είδους MSAA αλλά πιο αποδοτικό – που βλέπουμε για πρώτη φορά, και Auto Asynchronous Warp. Tα πάντα όμως έχουν να κάνουν με το latency. Όπως είναι γνωστό αν η εικόνα στην οθόνη κινείται πιο αργά απ’ότι το κεφάλι μας, αυτό προκαλεί ναυτία βάση μεγάλου latency.

Η επιλογή «Auto Stereo» θα φέρει πολλά παιχνίδια που δεν έχουν φτιαχτεί για το Oculus Rift σιγά-σιγά στην πλατφόρμα. Πως το καταφέρνει όμως αυτό το VR Direct; Συγκεκριμένα, διάφοροι αλγόριθμοι χωρίζουν την εικόνα σε δύο κομμάτια, μια για τον κάθε φακό του Oculus Rift, και γίνεται ένα μικρό bypass στην αρχική αρχιτεκτονική του εκάστοτε τίτλου με αποτέλεσμα την δυνατότητα απεικόνισης στo virtual headset. Ειδικότερα, η μείωση της απόκρισης μεταξύ συσκευής και παιχνιδιού φτάνει το 50% με την χρήση του VR Direct. Ο χρήστης κερδίζει περίπου 10ms από το λειτουργικό σύστημα, 4 ms από την κάρτα γραφικών και ένα μικρό ποσοστό με διάφορες τεχνικές πρόβλεψης της κίνησης του κεφαλιού από το λογισμικό.

Τι σημαίνει όμως αυτό για εμάς; Σύμφωνα με την Nvidia θα μπορούμε να γυρίζουμε το κεφάλι μας δεξιά-αριστερά με λίγο έως καθόλου lag στην οθόνη του virtual headset!