gta-5-collage

Εδώ και κάποιες μέρες είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με έναν developer της Rockstar. Ένα έμπιστο πρόσωπο το οποίο δούλεψε πάνω στο online περιβάλλον των next gen εκδόσεων του GTA: V

Φυσικά ως μεγάλος θαυμαστής της σειράς και περιμένοντας σαν τρελός για την PC έκδοση του τίτλου η συζήτηση κάποια στιγμή πήγε στην κατάσταση του PC port και στο τι να περιμένουμε εμείς οι PC gamers από την PC έκδοση μετά από όλες τις καθυστερήσεις που μας ταλαιπωρούν.

Φυσικά αν κρίνουμε και την κατάσταση της PC έκδοσης του GTA: IV, το performance είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο μας ανησυχεί ακόμα. To ερώτημα για πολλούς είναι: Έχει μάθει η Rockstar από τα προηγούμενα της λάθη; Θα βοηθήσει η παρόμοια αρχιτεκτονική των current gen κονσολών σε μια πιο εύκολη – χωρίς προβλήματα μεταφορά στο PC Platform;

Τα νέα φαίνονται πολύ καλά για την PC έκδοση του τίτλου καθώς ενημερώθηκα ότι στα δοκιμαστικά PC’s της Rockstar το παιχνίδι τρέχει στα ακατέβατα 60 frames per second, δυστυχώς χωρίς να καταφέρω να συγκεντρώσω πληροφορίες για το τι είδους συστήματα είναι αυτά μιας και ο ίδιος δεν γνώριζε. Όπως και να’ χει αυτό και μόνο μας δίνει ελπίδες για μια καλή μεταφορά στο PC Platform. Μην ξεχνάμε επίσης ότι ακόμα και τα top of the line συστήματα του 2008 δεν μπορούσαν να τρέξουν ικανοποιητικά τον προηγούμενο τίτλο της σειράς.

Παράλληλα ενημερώθηκα ότι υπεύθυνη για το port είναι η ίδια ομάδα που μετέφερε το Max Payne 3 στο PC. Για όσους δεν θυμούνται, η PC έκδοση του Max Payne 3 είχε εντυπωσιάσει σε κάθε τομέα και είχε ουσιαστικά «ασπρίσει» το όνομα της Rockstar όσον αφορά τις PC εκδόσεις των τίτλων της.

Ο Ιανουάριος είναι κοντά, ας ελπίζουμε ότι όλα αυτά είναι πραγματικότητα και χαλάλι η υπομονή.