To Destiny 2 είναι ένας τίτλος που μας αφήνει, μέχρι και σήμερα, ανάμεικτα συναισθήματα. Σϊγουρα αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους τίτλους της Activision, με την εταιρεία να υποστηρίζει πλέον πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα του προηγούμενου οικονομικού έτους, το Destiny 2 αποτελεί την «μεγαλύτερη PC κυκλοφορία στην ιστορία της Activision». Επιπλέον, το Curse of Osiris DLC, το πρώτο μεγάλο Expansion του παιχνιδιού πούλησε πολύ περισσότερα αντίγραφα από εκείνο του Destiny 1.

O CEO της Activision Publishing, Eric Hirshberg, είπε πως η κυκλοφορία του Destiny 2 είναι «αρκετά επιτυχημένη» και πως γνώρισε υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας από τους παίχτες κατά την διάρκεια των πρώτων μηνών την κυκλοφορίας του. Ωστόσο, δεν ήταν το μόνο στοιχείο που αναγνώρισε, μιας και οι παίχτες είδαν από τις πρώτες μέρες πως κάθε ασχολία μέσα στο παιχνίδι αποτελούσε ένα ατελείωτο «grind»:

Αυτό επέτρεψε στους φανατικούς παίχτες μας να εξερευνήσουν το περιεχόμενο γρηγορότερα απ’ότι φανταζόμασταν, και αυτό οδήγησε σε μια αύξηση της ζήτησης για περισσότερες δοκιμασίες και καλύτερες ανταμοιβές κατά την διάρκεια της προόδου τους. Αυτό είναι ένα ζωντανό παιχνίδι, και απαντώντας στα σχόλια των παιχτών είναι ένα μέρος της διαδικασίας οποιουδήποτε «ζωντανού» παιχνιδιού, και αισθανόμαστε πως έχουμε το κατάλληλο σχέδιο για να αντιμετωπίσουμε αυτές τις ανησυχίες.

Η Bungie γνωστοποίησε πριν από μερικές εβδομάδες τα σχέδιά της για το μέλλον του παιχνιδιού, καλύπτοντας αρκετούς μήνες περιεχομένου. Αρχικά, έχουμε την αναμενώμενη κυκλοφορία του επόμενου Expansion μέσα στον Μάιο, με ένα αρκετά μεγάλο Content Update να ακολουθεί προς το τέλος του χρόνου.

Τέλος, ο community manager της Bungie, Deej, αποφάσισε να γράψει μερικά λόγια για την απόφαση της εταιρείας να περιορίσει της συμμετοχή στα Forums για τους παίχτες που έχουν φτάσει στο The Farm Hub. Όπως ήταν λογικό, η απόφαση αυτή δεν ήταν και η πιο ευχάριστη για παίχτες που απλά δεν ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα για το περιεχόμενο του δεύτερου παιχνιδιού. Ο Deej είπε πως αυτού του είδους οι περιορισμοί υπήρχαν και στο πρώτο παιχνίδι και βασικός τους στόχος είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στην κοινότητα.

Δεν προσπαθούμε να απομακρύνουμε την αρνητική κριτική για το Destiny 2. Αντιθέτως, αν θέλετε να εκφράσετε την επιθυμία προσθήκης κάτι που θα θέλατε να δείτε στο παιχνίδι, είναι πολύ πιθανό πως ήδη αναφέρεται στο Development Roadmap. Εαν όχι, τότε πείτε μας την άποψή σας στο #Feedback forum.

Αυτό είναι το μέρος που προσφέρουμε στους παίχτες των παιχνιδιών μας. Είστε ευπρόσδεκτοι τόσο εδώ, όσο και στον κόσμο που δημιουργήσαμε για εσάς προς εξερεύνηση. Εαν κανένα από αυτά τα στοιχεία δεν σας πληρούν, υπάρχουν και άλλοι παρόμοιοι κόσμοι στο διαδίκτυο. Δημιουργήσαμε αυτόν, ώστε να είμαστε υπεύθυνοι για την σωστή λειτουργία του. Εαν θέλετε να συμμετέχετε και εσείς σε αυτή την αποστολή, θεωρώ πως θα βγούμε κερδισμένοι με τον ερχομό περισσότερων Mentors ή Ninjas ώστε να βοηθήσουν τους παίχτες ή να διατηρήσουν την ειρήνη εδώ μέσα.

Σε γενικές γραμμές, το Destiny 2 αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα με τα περισσότερα να παρατηρούνται στο περιεχόμενό του. Μιλώντας από «πρώτο χέρι», μπορώ να πω με ασφάλεια πως όταν τελειώσουμε με την ιστορία και τα Side-activities αυτό που ενδέχεται να μας κρατήσει απασχολημένους κάθε εβδομάδα είναι οι επιμέρους αποστολές που μας δίνουν τα Legendary Engrams. Όταν τις ολοκληρώσουμε τότε δεν μας μένει τίποτε άλλο – εκτός αν μας αρέσει να «φαρμάρουμε» αποστολές συνεχώς για καλύτερο loot.

Εσείς παίζετε Destiny 2, και αν ναι, τι σας κρατάει στον κόσμο του;