Mantle-feature-672x372

H AMD θα μιλήσει για το μέλλον του Mantle στην GDC μέσα στην βδομάδα, κάτι που ακούγεται καλό και αντίθετο με το τελευταίο blog post.

Για όσους δεν γνωρίζουν το Mantle είναι ένα low access API το οποίο ανταγωνίζεται το Direct X. Έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε DX τίτλους όπως το Thief το Sniper Elite 3 και το Battlefield προσφέροντας μεγαλύτερα frame rates στους χρήστες AMD με GPUs βασισμένα στο GCN.

Δυστυχώς το μέλλον δεν φαίνεται ιδιαίτερα λαμπρό γιατί σύμφωνα με το blog post η AMD παροτρύνει τους developers να ασχοληθούν με το DX12 και το OpenGLnext.

The Mantle SDK also remains available to partners who register in this co-development and evaluation program. However, if you are a developer interested in Mantle “1.0” functionality, we suggest that you focus your attention on DirectX 12 or GLnext

Λέγοντας στους developers να παρατήσουν το mantle και να κοιτάξουν για άλλα μονοπάτια σίγουρα δεν δείχνει καλά σημάδια.

Θα μάθουμε σίγουρα όμως για το μέλλον του Mantle στις 5 Μαρτίου στην GDC 2015. Ας ελπίσουμε ότι οι φήμες πως το mantle ενσωματώθηκε σε κάποιο άλλο API όπως το Vulkan (OpenGL next) ισχύουν.