«Ο μεγάλος θερισμός άρχισε».

Έτσι ξεκινάει η δράση στο επερχόμενο RPG-CCG Ash of Gods. Ο κόσμος κινδυνεύει, καθώς μία ακόμα από αυτές τις αρχαίες δυνάμεις που κανείς δεν πιστεύει στη ζωή εμφανίζεται, και η ευθύνη πέφτει σε εσάς να κάνετε κάτι γι ‘αυτό. Αλλά αυτό το «κάτι» μπορεί να μην είναι τίποτα: ο προγραμματιστής AurumDust είπε ότι οι παίκτες μπορούν να προσπαθήσουν να γίνουν ήρωες ή να επικεντρωθούν αποκλειστικά στη φροντίδα των δικών τους, ή ακόμα και απλά να κοιτάξουν έξω για τον Number One.

Ο συγγραφέας του τίτλου Σεργκέι Μαλίτσκι εξήγησε:

Φανταστείτε ένα παραμύθι, ένα βιβλίο ή μια ταινία στην οποία όχι μόνο ακολουθείτε τις περιπέτειες του ήρωα σας, αλλά και ανοίγετε όλους τους μυστικούς χώρους, τραβώντας όλους τους σκελετούς από τις ντουλάπες του καθενός και ανακαλύπτοντας παραμύθια που καλύτερο θα ήταν να μείνουν ανείπωτα.

Όχι μόνο μπορείτε να σώσετε τους ήρωες σας από περιττούς κινδύνους ή ανεπιθύμητες ενέργειες, αλλά οι πράξεις σας μπορούν επίσης να τους βυθίσουν σε κίνδυνο και τρομερές ανατροπές της μοίρας. Αυτό είναι ένα παιχνίδι στο οποίο μπορείτε να παίξετε και να ζήσετε, αλλά καταλαβαίνετε ότι η ιστορία σας αναπτύσσεται σύμφωνα με τους νόμους του πραγματικού κόσμου και αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν υπάρχει ένα ευχάριστο τέλος στον ορίζοντα, δεν είναι εγγυημένο.

Η οπτική ομοιότητα με τα παιχνίδια της σειράς The Banner Saga είναι προφανής, αν και η Ash of Gods φαίνεται να είναι λιγότερο βασισμένη σε μια ήδη υπάρχουσα μυθολογία. Το Ash of Gods είναι η ιστορία των «αγγέλων» οι οποίοι, αφού τους δόθηκε ελεύθερη βούληση, «έστρεψαν τη ζωή των ανθρώπων σε κόλαση υπό την απουσία του θεού», αναφέρει το site του παιχνιδιού.

Αυτό είναι ένα μυθιστόρημα που σας δείχνει ότι καμία σύγκρουση δεν έχει σωστή ή λανθασμένη πλευρά γιατί ακόμη και οι εχθροί σας έχουν μητέρες και παιδιά.

Παρατηρούμε πως είναι κάπως δύσκολο να του αποδώσουμε κάποιο genre. Η AurumDust το περιγράφει ως «ένα μείγμα turn-based RPG και card RPG», με περιπετειώδη αφήγηση και υποστήριξη για PvE και PvP multiplayer. Ένα συγκεκριμένο σημείο έμφασης είναι το σύστημα μάχης, το οποίο δεν θα κάνει χρήση των ζαριών: Οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς τύπους τακτικών, ειδικές επιθέσεις ή ακόμα και μπλόφα, και «στερούνται εντελώς από το να βασίζονται στην τύχη. Όταν ξεκινάτε μια επίθεση ή χρησιμοποιείτε μια δεξιότητα, ξέρετε ακριβώς ποιο θα είναι το αποτέλεσμα».

Το Ash of Gods είναι σχεδιασμένο να κυκλοφορήσει αυτόν τον Μάρτιο.